{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

kontrol stråle {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har en mercury 200 hk fra 1992 når jeg sætter en haveslange på den herhjemme med fuld tryk kan jeg ikke få nogen vandstråle ud a motoren men når den er i vandet er det ingen problem så er strålen fin..har skiftet imppelen..er det noget jeg skal være obs på eller er det normalt ved den størelse motore mit store problem er bare at jeg ikke kan skylle den efter når den har været i vandet...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  kontrol stråle
  • #1   11. apr 2007 Du skal være sikker på dine "øreklapper" sidder 100% rigtigt, og de skal slutte 95%-100% tæt, de kan nemlig godt med tiden blive lidt stive i gummiet, men så tag en varme pistol mens de sidder på, og form dem til.
    Den skal kunne køre på en haveslange....


  • Thomas  U
    Thomas U Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 1
    #2   11. apr 2007 Hej Dennis

    Din 200 hk. motor burde kunne sende en "sladder stråle ud når den er blev drifts varm og termostaten lukker op

    Har selv en årg. 1998 225hk, der lukker termostaten først op ved en motor temp på 68c.

    Giv den lidt gas det kan hjælpe lidt....


  • #3   12. apr 2007 Uanset motortemp. skal der komme vand ud af sladrehullet efter få sek. Afgang til sladrehullet sidder før din termostat, derfor skal der komme vand med det samme. Køb evt. nye lyttebøffer, som kan slutte bedre tæt. Eller tag lidt snor, og bind omkring motorbenet, sammen med gummi på lyttebøffer. Det gør jeg, så de slutter bedre tæt.

  • #4   12. apr 2007 ok tak alle prøver at spænde dem bedere til

  • #5   12. apr 2007 du vil aldrig få helt så kraftig stråle med øreklapper som i vandet, men der skal komme noget

Kommentér på:
kontrol stråle

Annonce