{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Indskud i vejle lystbådhavn {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har opsagt min plads ved vejle lystbåd havn hvor jeg ringer og spørg om jeg så får mit indskud igen hvor han så siger det gør jeg ikke fordi jeg har valgt at dele indskudet op men jeg har betalt 5000 i indskud og på deres hjemmeside skriver de ikke noget om at indskuddet ikke bliver tilbagebetalt hvis man har valgt at dele det op er der nogen herinde der ved om det kan passe?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Indskud i vejle lystbådhavn
  • #2   12. jan 2022 Ja det er delt op over 4 år men der står intet på deres hjemmeside eller der står indskud betales tilbage efter denne ordning og så et link til en pdf men når man trykker på den så skriver den siden ikke exsistere men det er jo deres job at holde hjemmesiden up to date for hvis jeg ikke kan finde nogle i formationer om hvordan indskuddet virker så må de vel betale det tilbage

  • #4   12. jan 2022 Jeg har ikke fået noget som helst at vide med mit indskud jeg har bare fået sendt en regning hvor jeg skulle betale og der står der 5000 i indskud men der står heller ikke noget på regningen om jeg ikke skulle få det tilbage

  • #5   12. jan 2022 Jeg fik først indskudet tilbage efter pladsen blev solgt til en anden, 3 år efter den blev leveret tilbage til havnen...

  • #6   18. jan 2022 Kan ikke sige noget om hvordan det er i Vejle.
    Men vi gav godt 7000 kr + 4600 kr årligt for en fast plads til en 17" båd i Kolding havn.
    De 7000 kr får vi ikke igen den dag vi ikke vil have pladsen.
    Det er sgu dyrt at have båd.


  • #8   21. jan 2022 Kender jeg alt til. Har haft cv og lagde som fastligger.
    Ja det er også dyrt at campere, men der opholder man sig også
    noget mere end vi gør i en 17" speedbåd smiley


  • #11   25. jan 2022 Jo jo har stadig vores lille Doral smiley

Kommentér på:
Indskud i vejle lystbådhavn

Annonce