{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ekstra motor Ørnvik 510
  • #2   16. jan 2022 Jeg ville gå efter en lang ben, da din båd er forholdsvis høj vil det være nemmere at betjene din ekstre motor, da den Ca vil være omkring 8-10 cm højere oppe end en kort ben, der hvor du har gashåndtaget og startsnoren.

  • #3   16. jan 2022 Tak igen, for super konstruktive svar. Vi går efter langt ben, argumentet med den nemmere betjening gjorde det! Forhåbentlig skal den aldrig bruges......

  • #4   17. jan 2022 Efter min mening sidder beslaget på den forkerte side.
    Jeg sejler oftest alene, balancen i båden er meget påvirket af 15-20kg i samme side som føren. Det har resulteret i at jeg ikke længere sejler med reserve motor


  • #5   17. jan 2022 Hej Jan O. Det ká du såmænd have ret i. 1- så håber jeg aldrig jeg får bruge for, at sejle med ekstra motoren. Den er kun til, hvis der er maskinskade på hoved motoren og jeg gerne vi i land.... Motorbeslaget er fabriksmonteret, så de må jo have vurderet det skal sidde der.

  • #7   17. jan 2022 Hej Jens S. Også et good point! Og forhåbentligt skal den kun hænge der uden ag blive brugt. Så det var måske smartere med kort ben.....

Kommentér på:
Ekstra motor Ørnvik 510

Annonce