{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ledninger tohatsu 15 totakt
  • #1   20. sep De ledninger du viser der er til kontrolboksen med tændings lås, der skal IKKE sættes strøm til dem direkte fra batteriet .... du kan brænde elektronikken af der ikke tåler direkte strøm, start kabler er nogle ret store kabler der sættes på starter fra batteriet ... de der kabler er sådan set "styre" kabler for elektronikken til kontrol.
    Hvis du ( som du skriver ) ikke er skarp til strøm, så få en der kender den motor og ved hvad der skal gøres til at hjælpe dig, ikke kun som tekst her inde, det kan MEGET hurtigt koste dig dyrt hvis noget sættes forkert ( eller der misforstårs noget, for sådan er det på min motor ... så DET forstår jeg altså ikke, der laves SÅ meget hjemme fusk og så går det galt for ny ejer )
    Mit råd ! få en prof til at lave det så alt bliver målt igennem INDEN det sættes sammen med strøm.
    Sorry... heller sikker end en extra regning på eldele ! !

• #2   21. sep I læste hvad Kim skrev ,så er der en påhængsmotor reparetør i Randers eller nærheden af, som vil montere ledning til batteri og tændingslås ? 23312056

• jens s
    jens s Online Tilmeldt:
    jun 2008

Følgere: 46 Både: 1 Emner: 17 Svar: 4.346
    #3   21. sep Du kan prøve at kontakte Randers Bådudstyr, de har værksted også..
    https://www.randersbaadudstyr.dk/

Men kan du finde et eldiagram, så er det ikke så svært at lave, mest for at finde ledningesfarverne, men ellers kan man da også måle sig frem.

Der skal jo to tykke kabler til batteriet (går ud fra den har elstart)
    Så skal stopledningerne, og styrestrøm til elstart, samt evt el choker, over tændingskontakten.

• #4   27. sep Tak for hjælpen Jens smiley

Kommentér på:
Ledninger tohatsu 15 totakt

x