{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

hvilken olie skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal ha indkøbt nye olie til min motor. og i den forbindelse vil jeg godt ha lidt indput til hvilken olie jeg skal vælge. som god til prisen.

Det er til en GM 5,7L v8 og har forstået det sådan at olien skal være
VDS-3 olie
har selv findet denne. ville den være et godt bud til det?

https://www.autodoc.dk/mannol/15768117


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hvilken olie skal jeg vælge
  • #1   6. apr Du kan i princippet godt bruge den motorolie, som du linker til, men det er ikke en decideret marineolie, hvor der er tilsat additiver fx til de hydrauliske ventilløftere i din motor.

    Du kan med fordel "vaske" din motor inden du skifter motorolie - det kan du spørge nytdrev.dk om.

    Her kan du også købe motorolien + alt andet, du skal bruge til motor, transom og drev:
    https://www.nytdrev.dk/us_high_performance_motorolie_til_mercruiser__omc___volvo_penta-p-3611.html


  • #2   6. apr Rambo

    Har handlet ved nytdrev.dk og gør det da også stadig. og det var mest også for at afsøge marked for hvad der er vælge imellem. iforhold til pris og kvalitet. vil ikke vælge en olie bare ud fra prisen. men vil nu heller ikke give en masse for et produkt hvis der findes andres alterativer som også dækker behovet fuld ud.


  • #3   8. apr Linket, jeg lagde op er til den anbefalede motorolie.

    Jeg forstår godt, at du skæver til økonomien, men skal to produkter sammenlignes skal det være på et fair grundlag. Æbler med æbler, og pærer med pærer smiley


  • #4   10. apr Helt enig.

    Har ikke selv den rette viden omkring det, og vil heller ikke ha ødelagt en motor pga forkert olie.

    Også derfor jeg bla. Spørger her inde 👍


Kommentér på:
hvilken olie skal jeg vælge

Annonce