{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.982 visninger | Oprettet:

Påløbsbremse. {{forumTopicSubject}}

Hey!
Jeg har et problem med min bådtrailer. når jeg vil bakke bremser den fordi påløbsbremsen blir presset sammen, jeg har prøvet at løsne bremsen lidt og det hjalp os lidt men ikk nok og hvis jeg løsner den mere så bremser den ikke nok... findes der noget "bakkeudstyr" til sådan en trailer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påløbsbremse.
  • #1   28. maj 2007 den bremser næsten lige med det samme og den slår ikke fra jeg kan godt bakke med den hvis jeg slår 4 hjuls træk til på bilen men det er vidst ikke godt for noget.. ved du hvordan det virker det der skulle gøre et den ikke skulle bremse? sidder det oppe i påløbet eller ude i tromlerne? tak for den fine karakter!

• #2   28. maj 2007 hehe ja den er os ret stor at tumle med på en trailer det kræver en god rampe! men det lyder da egentlig ret sandsynligt at det skulle sidde i tromlerne jeg må hellere få åbnet og kikket derind. så må jeg ku se mig ud af det. jeg købte først båden sidste efterår så har ikk kørt ret meget med den før her til foråret men det har været galt fra starten men er ligesom blevet værre så tænkte jeg hellere måtte få gjort noget. Mange tak for hjælpen ihvertfald! MVh Kristian

• #3   29. maj 2007 På min trailer sider der sådan en dims man skal slå ind hvis man bakker så den ikke bremser:)

Kommentér på:
Påløbsbremse.

Annonce