{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Søger kontrolboks/gearboks (QuickSilver 3000 classic) {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Min kontrolboks til min starcraft 1710 er gået i stykker. Vi snakker om en QuickSilver 3000 classic, som ikke produceres mere.

Jeg søger med lys og løgte efter en brugt eller reservedele til samme.

Tak på forhånd!


Mvh, Niels


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger kontrolboks/gearboks (QuickSilver 3000 classic)
Kommentér på:
Søger kontrolboks/gearboks (QuickSilver 3000 classic)

Annonce