{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

fuld gas {{forumTopicSubject}}

hejsa er der nogen der måske kan hjælpe mig med hvad der kan være galt når jeg sejler med fuld gas i cirka 30 sec kan den pludselig ikke tage gassen og går ned i omdrejninger lader jeg gassen blive i bund kommer den lige så stille igen men til sidst er jeg nød til at ta gas a og sejle med halv gas..der er ingen problem når jeg starter og gir fuld gas ...kan det være benzin pumpen der er ved at være dårlig? det er en 200 hk mercury fra 92


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  fuld gas
  • #1   8. jun 2007 det lyder til at det er benzin den ikke får nok af!! suger den bolten flad eller tom for benzin!! hvad sker der hvis du begynder at pumpe med bolten kommer den så iegn??

  • #2   8. jun 2007 Ta da kontakt til Floor " Kenneth" hvor du har købt den, den må han da stå inde for.
    Så dig på Fjorden Torsdag aften hvor i trak lidt vandski;-)


  • #3   9. jun 2007 Jeg ahr haft eksakt samme problem med en Mercury 115hk 1991 og jeg må ærligt tilstå at jeg ikke ved hvad årsagen var (den gør det ikke mere). problem stod på en hel sæson primært efter tankning og i bølgegang og kun ved høj fart / motorbelastning. Jeg synes at bolden virkede mystisk..nærmest flad og ikke til at pumpe så det har nok været et eller andet der har blokeret bolden. Under fejlsøgning pumpede jeg al benzin ud af tanken men fandt ingen mystiske ting i benzinen, havde ellers gættet på at finde et lille stykke glasfiber fra tanken eller noget andet småtteri men der var ikke noget mystisk at se. Efter dette stunt skiftede jeg benzinkoblingen på motoren og problemet har ikke været der siden så det kan bero på held eller benzinkoblingen eller at der har været noget skidt der så bare har fundet et andet sted at ligge end i bolden?? det kan vel også være en svømmer i karburatoren der driller? PS. kan man få sådan en 4 cyl. 115 mercury 2t fra 1991 til at gå rimeligt i tomgang eller skal man leve med at den hoster og sprutter 5 ud af 10 dage, jeg fisker lidt hvorfor tomgangen er af stor betydning.

Kommentér på:
fuld gas

Annonce