64 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Autopilot"
Autopilot
Hej, Efter at installeret hydraulisk styre og sat evo100 autopilot på oplever vi et problem. Styring virker fint, men når vi sætter autopilot til, så oplever vi at når auto piloten vil til bagb...
Hej, Efter at installeret hydraulisk styre og sat evo100 autopilot på oplever vi et problem. Styring virker fint, men når vi sætter autopilot til, så oplever vi at når auto piloten vil til bagb...
Skrevet af: Uffe F - 27. mar 2022
Autopilot
Hej, Jeg købt en båd hvor der ligger en Volvo KAD43 p motor i og den har Volvo styring med kable og hydrauliks power styring. Jeg er i tvivl om hvilken selvstyre jeg kan vælge til den system. Kan ...
Hej, Jeg købt en båd hvor der ligger en Volvo KAD43 p motor i og den har Volvo styring med kable og hydrauliks power styring. Jeg er i tvivl om hvilken selvstyre jeg kan vælge til den system. Kan ...
Skrevet af: Uffe F - 25. jul 2021
Autopilot
Nogen der har forstand på montering af en autopilot til en Garmin GPSMAP® 922xs, og hvad har i brugt
Nogen der har forstand på montering af en autopilot til en Garmin GPSMAP® 922xs, og hvad har i brugt
Skrevet af: Benny P - 28. mar 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
- Replacement of Toilet 1.000 kr.
- Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
- TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
- Tilslutning af ovn 500 kr.
- Låse dør op 1.145 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Autopilot.