134 visninger
|
Oprettet:
Hidea HDF25 går dårligt {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har en Hidea HDF25 motor der går dårligt det første kvarter. Det lyder som om den 2-takter eller kun kører på den ene cylinder. Efter ca. 10-15 minutter er det ligesom om motoren bliver varm og den begynder langsomt at gå bedre. Er der nogen som har et godt bud på hvad det kunne være?
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 81 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.422
mar 2022
Emner: 1 Svar: 1
Jeps. Jeg har tjekket tændrør og brædnstofslangerne. Der er heller ikke undertryk i tanken. Jeg må lede videre...
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 81 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.422
Hvis den med sikkerhed går dårligt indtil den bliver varm, kan det også skyldes falsk luft i indsugningen, der gør blandingen bliver for mager. Det er specielt et problem imens motoren er kold og kræver ldit esktra benzin.
Hvis du starter motoren op på land og sprøjter forsigtigt rundt omkring manifolden med dieselstart vil motoren gå op i omdrejninger når du rammer stedet hvor den suger falsk luft.
Endelig kan din chokerfunktion jo også være i stykker, Ved ikke rigtigt om du har karburator eller indsprøjtning på din motor, men er det en karburator sidder der nok en form for automatchoker der er varme afhængig
Hidea HDF25 går dårligt