{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
134 visninger | Oprettet:

Torben J
Torben J
Emner: 1 Svar: 1

Hidea HDF25 går dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en Hidea HDF25 motor der går dårligt det første kvarter. Det lyder som om den 2-takter eller kun kører på den ene cylinder. Efter ca. 10-15 minutter er det ligesom om motoren bliver varm og den begynder langsomt at gå bedre. Er der nogen som har et godt bud på hvad det kunne være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hidea HDF25 går dårligt
  • #1   1. jul Har du tjekket det åbentlyse: Tilsodede eller defekte tændrør? luft i brændstofslangerne? Undertryk i tanken?

• Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    mar 2022

Emner: 1 Svar: 1
    #2   i går kl. 16:36 Hej Per. Tak for svaret.
    Jeps. Jeg har tjekket tændrør og brædnstofslangerne. Der er heller ikke undertryk i tanken. Jeg må lede videre...

• #3   i går kl. 23:55 Har du prøvet at pumpe med benzinbolden når den går dårligt? Ændrer den motorgang når du pumper er det fordi den ikke selv kan pumpe benzin nok op til motoren eller der er en lille utæthed i slangeforbindelserne der gør der kommer falsk luft ind.

Hvis den med sikkerhed går dårligt indtil den bliver varm, kan det også skyldes falsk luft i indsugningen, der gør blandingen bliver for mager. Det er specielt et problem imens motoren er kold og kræver ldit esktra benzin.

Hvis du starter motoren op på land og sprøjter forsigtigt rundt omkring manifolden med dieselstart vil motoren gå op i omdrejninger når du rammer stedet hvor den suger falsk luft.

Endelig kan din chokerfunktion jo også være i stykker, Ved ikke rigtigt om du har karburator eller indsprøjtning på din motor, men er det en karburator sidder der nok en form for automatchoker der er varme afhængig

Kommentér på:
Hidea HDF25 går dårligt

Annonce