{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.136 visninger | Oprettet:

kim b
kim b
Tilmeldt:
8. jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

seadoo vandscooter vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en seadoo xp vandscooter fra 2000 med en 2 cylindret rotax motor da jeg var på min jomfru tur med den nåede jeg at sejle 100 meter også døde den da jeg fik den på land fandt jeg ud af der var sprunget en sikring jeg skiftede den så men når jeg sætter kablet på batteriet sprænger sikringen med det samme igen. er der nogen der har en ide om hvad fejlen kan være?er der nogen der ved om der findes et værksted i nordjylland der reparerer vandscootere


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  seadoo vandscooter vil ikke starte
  • #1   8. jul 2007 står der i manualen hvad den sikring er til?
    vh
    -René


  • #2   8. jul 2007 hvor stor er den sikring som der springer, det kunde være en ledning som der er gnavet huld på. ellers prøv at adskilde alle stik og så sæt strøm på, og så gensamle dem så kan det være at du finder defekten når den nye sikring springer. held og lykke med fejlfindingen

  • #3   8. jul 2007 den sikring der er måske den til powertrimmet, det har jeg været ude for. Den er på 15A så vidt jeg husker? prøv at tage stikket fra ude bagved til boksen med trimmotoren i. Det gjorde jeg og det løste problemet.. altså dvs pejlet ind på fejlen. Fejlen var så at endestoppet ikke altid virkede, hvilket gjorde at motoren prøvede på at fortsætte = bruge rigtig meget strøm. Til at starte med kan du feks se at trimmet er kørt helt i bund til den ene elle anden side.

  • kim b
    kim b Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   9. jul 2007 hej eiqilck jeg harfaktisk også haft en mistanke om at det var powertrimmet så prøvede jeg at tage ledningerne fra op til knapperne til powertrimmet det hjalp ikke. er der nogle ledninger der går bagud der kan forudsage problemet?

  • #5   9. jul 2007 ja det er omme bagved du skal tage stikket fra, det sidder til venstre omkring batteriet så vidt jeg husker, du kan bare følge dem fra trim boksen, eller du kan skille boksen ad i bag og tage stikket fra til selve motoren, så vil problemet muligvis også være løst. Ledningerne fra knapperne ved styret har ikke noget med det at gøre, de giver kun signal til styreboksen.

Kommentér på:
seadoo vandscooter vil ikke starte

Annonce