{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Michael H
Michael H
Tilmeldt:
15. jun 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36

Efterlysning af Udstødnings del {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt reservedele til min motor Mercruiser 5.7l, har fået nye manifold, mellemstyk 3", knæ, gummebælg og 90 gr. rør-bøjning, der sidder imellem de 2 gummibælg, lige før udstødningsrør, dem jeg har fået er for korte pga. de 3" mellemstykker der sidder imellem manifold og knæ. Jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder på nettet, så jeg prøver lykken her på bådgalleriet.
Håber på hjælp smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af Udstødnings del
  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
    #1   19. jul 2007 jeg har prøvet ebasicpower, ishopmarine, marineparts24, Michiganmotorz.
    Har du andre forslag, er jeg åben smiley


  • #2   19. jul 2007 Det err nemmer at købe et par "gummi rør" og så selv skære dem til.. har jeg lige gjort på min båd.

  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
    #3   20. jul 2007 Det havde vi også tænkt på, men ved nærmere eftertanke, besluttede vi at købe origenale rør.
    Der bliver meget varmt lige der hvor røret bøjer og lige efter.
    Grunden til at jeg ikke vil gøre dette, er at vi havde et uheld med dårlig køling og gummibælgen smeltede og tæt på at gå i brand, dette er ikke særligt spændende når man sejler ude på vandet. Det sætter sine spor, så tingende skal bare være 100% iorden. Der er ikke langt til at være en katastrofe !!


  • #4   20. jul 2007 Michael H.

    jaa kan jeg godt se.. har det på samme måde tingne skal være 100% iorden før jeg sejler..

    Men tror ikke der er noget som hedder origenale gummi rør til GM motor


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
    #5   20. jul 2007 Kasper A

    Det var heller ikke gummi-rør jeg mente, men støbte alu. rør, der passer til motoren.
    Jeg kunne bare ikke finde disse rør på de amerikanske hjemmesider, ville købe dem derfra, for der er altså mange penge og spare ved at købe det derovre, og det går stærkt med lev. smiley
    Nu skal det bare være, vil meget snart gerne i vandet igen.


  • #6   22. jul 2007 Jeg har lige kobt 2 longblocks hos doug russell marine e-commerce. jeg sidder dog på grønland men man skulle da tro at han også sender til dk.

Kommentér på:
Efterlysning af Udstødnings del

Annonce