21.614 visninger
|
Oprettet:
Nogen der kender Parsun påhængsmotorer {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg faldt over udenbordsmotor.dk hvor de sælger en motor der hedder Parsun. De er en del billigere end de andre kendte mærker. Er der nogle af jer den har eller kender motoren?
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 42 Svar: 168
kan godt være at de sige at 90 % af delene passer fra yamaha. men hvad med resten hvad er det for noget. der er jo sikkert spare på noget det plejer der og være på kina modeler.
og hvad gør man hvis det ene firma som inporter dem går konkus. så skal man selv til og ha fat i en i tyskland.
nej skal man ud og ofre penge på en ny vil jeg heller gi 6000-7000kr mere for en af anerkendt mærke. som man kender
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 18 Svar: 188
/Allan
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Emner: 27 Svar: 1.074
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 37 Svar: 173
dec 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Svar: 8
mange dele fra yamaha passer på denne motor.
Kig evt. her (link fjernet)
jun 2009
Følger: 1 Svar: 1
Jeg kan klart IKKE anbefale kineserprodukter.
Fordi den kinesiske stat sponsorerer export med en ret stor provision til eksportørerne, er de villige til at fylde alt muligt skrammel i containere og hente provisionen.
Kvaliten af produkterne er de tæske ligeglad med. De har fået pengene, og så er det dét.
Ulykken med en kineser-påhængsmotor er, når den går i stykker ude midt på havet.
Jeg ville vælge et af de kendte og traditionelle mærker selvom påhængsmotoren er dyrere. Med fornuftig service holder de i årevis.
maj 2010
Følger: 1 Både: 1 Emner: 6 Svar: 4
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 3 Svar: 18
Hvis der er nogen af jer der kunne tænke jer at prøve en Parsun, så er i velkommen til at kontakte mig.
www.motorogmarine.dk
Nogen der kender Parsun påhængsmotorer