{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.845 visninger | Oprettet:

Jacob J
Jacob J
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21

Reparation af plast-båd {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har været så uheldig at få to huller i bunden af en lille plastjolle jeg har. hullerne er på henholdsvis 20 x 10cm og så et mindre et på 10 x 3cm. Nu vil jeg så hører om I ved hvordan man reparere sådan nogle forholdsvis store huller?

Mvh. Jacob J

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation af plast-båd
  • Jacob J
    Jacob J Tilmeldt:
    jan 2005

#1   23. aug 2007 har hørt noget med at man kan opløse lego i acetone og så bruge denne masse som spartelmasse, men det tror jeg kun vil virke på små revner, men kan man putte noget væv af en slags i, som ligesom binder det hele sammen?

• #2   24. aug 2007 På plastbåde er det vist kun epoxy produkter der virker. Glem alt om glasfiber, det holder ikke. MVH Frank

• Jacob J
    Jacob J Tilmeldt:
    jan 2005

#3   24. aug 2007 okay, men hvad skal man så bruge? skal man have fat i noget epoxy og så noget fiberdug af en art? eller er det nok at spartle hullerne til med epoxy?

• #4   24. aug 2007 Jeg har hørt om biler der får "svejst" revner i plastik kofangere. Det kan lade sig gøre at "svejse" i plastik, men om prisen er på den rigtige side af hvad fornuft er og hvor det bliver udført ved jeg ikke. Prøv at google lidt

• #5   24. aug 2007 Nu, ved vi jo ikke hvordan hullerne ser ud, så om du skal spartle eller lægge dug på har vi ingen anelse om! Hvis der er hul igennem plasten, vil jeg mene at du skal lægge dug på. Hvis der bare erskrabt lidt at plasten kan du nøjes med at spartle! MVH Frank

• Jacob J
    Jacob J Tilmeldt:
    jan 2005

#6   24. aug 2007 det er huller der går igennem båden og som beskrevet i starten, så er der 20 x 10 cm og 10 x 3 cm huller i båden..

Kommentér på:
Reparation af plast-båd

Annonce