{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19 visninger | Oprettet:

Forårsklargøring af min sejlbåd {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestilt tid til søsætning den 31. marts.
Det er en presser, men det er egentlig OK.
Man skal sejle mere end man polerer smiley
Det ville jeg have gjort i dag men det blæste helt vildt, og de 7-8 grader føltes ikke helt sådan. Og så finder jeg jo nogle gelcoatskader når jeg får næsen tæt på..
Tidligere har mine reparationer endt med et værre resultat end jeg startede med, og så er jeg sprunget lidt over, og har fixet noget andet.
Men "kan gøre" bliver til "skal gøre", men det er jo lidt koldt til dette.
Det vigtigste er bundmaling, og i år har jeg købte Mille Xtra, sidste år var det lidt billigere men sådan set OK, Mange sagde også, at sæsonen ikke var så slem, så man ved jo aldrig.
Og så har jeg igen malet min bronze foldepropel. Det hele falder af igen, men når båden skal op sidder der kun 3 rurer. Egentlig OK, men der er en del arbejde i det.
Nogle med gode erfaringer?
Og jeg hører til den dovne slags.
Og så skal jeg måske i masten mens den er på land, Har købt en lang rebstige. Der er mange meninger om dette, også fra Dansk Sejlunion. Jeg er simpelthen ikke enig i det hele, stativet har ekstra støtteben fordi den er oppe med mast på, når man kravler op er man jo imellem disse støttepunkter, og burde øge stabiliteten. Nogen erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af grydeophæng, rullegardiner og bogkasser 2.950 kr.
  • Trailerens bremser ser ud til at være rustet fast efter vinterstilstand. Hjulene er bloker 1.500 kr.
  • Erstat bruser med ny identisk bruser (er købt) 750 kr.
  • Fikse opvaskemaskine 1.070 kr.
  • Samle 2 stk Odense skabe fra jysk 500 kr.
  • Hænge 2 lamper op i loftet 500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Forårsklargøring af min sejlbåd

Annonce