{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

tankudluftning {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Er der nogen der ved om man kan få noget automatisk tankudluftning eller selv bygge noget?
Jeg har sådan en rød standard tank hvor man skal skrue udluftnings skrue løs ovenpå tankdækslet, for at der ikke suges vakuum. Vil derfor høre om man ikke kan lave noget så man ikke skal dreje på den hver gang.

Venlig hilsen Daniel Thomsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tankudluftning
  • #1   18. jan 2016 Du kunne evt montere en envejsventil.

• #2   18. jan 2016 Ja det var måske en mulighed. Kender du en med de rigtige specifikationer? Den skal ved overholde nogle værdier for hvornår den skal åbne og lukke.

• #3   18. jan 2016 Det gør jeg ikke. men mener jeg har set det på motorcykler.

• #4   19. jan 2016 Hej, jeg har selv gået med en ide, godt nok ikke lige helt det samme problem,,,
    Den ide som jeg har gået med, er den benzin damp som man ikke kan undgå , i bunden af båden, især når det er rigtig varmt,,,,,,
    Jeg har tænkt mig at monter en studs i låges udluftnings skruge, og fører en slange ud en fornuftig sted.
    Og tæt ved låget vil jeg monterer en lynkobling , som man bruger til en luftslange, så det er nemt at skruge låget af, når der skal tankes.
    Grunden til iden er, at jeg har en kogebluds og en gas varmeovn, som ikke er særlig smart med benzin dampe.
    Mvh. Kurt.

Kommentér på:
tankudluftning

Annonce