{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.189 visninger | Oprettet:

Kompas problemer {{forumTopicSubject}}

Har lige monteret et kompas Silva 58 star i min Ørnvik 510.
Jeg har monteret det oven på kahytten mellem rat og vindspejl,og fulgt alle retningslinier iflg.manual vedr.kalibrering med at starte motor samt alt andet elektrisk op.Det var der ingen problemer i,kompasset stod som det skulle.Men da jeg tilfældigt kom til at dreje på rattet slog kompasset ud med ca 20 grader og tilbage igen,alt efter hvormeget jeg drejede rattet.
Det må være ratpumpen der er magnetisk eller hva?
Nogen der har en løsning.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kompas problemer
Kommentér på:
Kompas problemer

Annonce