17 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Lave så det"
Lave omdrejninger?
Hej. Har en 70 hk yamaha 2-takt fra 2000 der går super godt og er meget tilfreds med den. Undrer mig bare over at der på mit tachometer står en dem kun kører med 2500 omdr/min. Ved fuld gas? Kan d...
Hej. Har en 70 hk yamaha 2-takt fra 2000 der går super godt og er meget tilfreds med den. Undrer mig bare over at der på mit tachometer står en dem kun kører med 2500 omdr/min. Ved fuld gas? Kan d...
Skrevet af: Casper Gaxe G - 29. jul 2016
Så det u!
Solen skinner, termometeret i Kolding har rundet 23 grader, ingen vind! Afsted det går! Vi ses på Kolding Fjord! P.S. Jeg prøver lige igen mht. en svømmer der hænger på min motor. Hvis der er n...
Solen skinner, termometeret i Kolding har rundet 23 grader, ingen vind! Afsted det går! Vi ses på Kolding Fjord! P.S. Jeg prøver lige igen mht. en svømmer der hænger på min motor. Hvis der er n...
Skrevet af: Morten KJ - 18. aug 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nybyg lampeudtag virker ikke, vi skal have hængt 2 Lamper op. Der er allerede krog til den ene lampe, dog mangler vi en krog til den anden lampe. Vi har selv prøvet alt men virker ikke. Vær obs på at det er i 3 meters højde opgaverne skal udføres, men vi har en stige. 205 kr.
- Rense gårdsplads for ukrudt 1.450 kr.
- Hjælp til stikkontakt 600 kr.
- Udskifte RJ-45-stik på netværkskabel 400 kr.
- Skifte armatur og vandlås under vask på badeværelse 2.500 kr.
- Udskift BWT filterhoved 800 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Lave så det buer hele vejen rundt.