{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
81 visninger | Oprettet:

Trim/tilt ur fungere ikke. Evindrude 70 hk 2 takt 1996. {{forumTopicSubject}}

Kære Netværk, nu håber jeg på jeres sparring og gode råd igen.

Mit trim/tilt ur har altid fungeret.
Nu er der et eller andet galt. Når jeg sætter tænding på løfter viseren sig. Men når jeg aktivere trim/tilt sker der ikke noget på uret. Har prøvet med et andet ur, og den gør det samme?

Er det så kontakten ved benet den er gal med eller hvad tænker I?

Pft. Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsat hårdhvidevare 800 kr.
  • Opsæt køkkenarmatur på ny vask +afløb 1.500 kr.
  • Elektriker til montering af kogeplade 400 kr.
  • Opsætning 4 rackbuddys og et Tv 2.200 kr.
  • Mounting cabinets on walls 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trim/tilt ur fungere ikke. Evindrude 70 hk 2 takt 1996.
  • #1   i går kl. 22:35 Kontakten på motoren er nok en en sender med variabel modstand der varierer i takt med motoren hæver/sænker sig.

Hvis et andet ur heller ikke virker, er det nok enten senderen eller forbindelsen til senderen det er galt med.

Har du mulighed for at måle modstanden med et multimeter på ledningerne fra motoren med motor i forskellige stillinger?

Ellers prøv at rense stikforbindelserne. Og kan du tage senderen af, så kig den efter også

• #2   i går kl. 22:50 Tak Per. Jeg har senderen pillet af nu. Den er ikke beskadiget og er en støbt enhed. Jeg har fulgt ledningerne, trykket forbindelser til og med motoren. Nu fortsætter jeg og tjekker det lange kabel og forbindelserne ved start pulten og videre til uret. Ledningen med impulsen, den varierende modstand er hvid med brun stribe. Jeg håber det er en ledning fejl, jeg fornemmer at senderen er svær at skaffe.
    Mvh Peter

Kommentér på:
Trim/tilt ur fungere ikke. Evindrude 70 hk 2 takt 1996.

Annonce