{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

rolf a
rolf a
Tilmeldt:
14. dec 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

radar og PC {{forumTopicSubject}}

Hej på er
Nobeltec radarantennen är gjord för att fungera med PC i Windowmiljö, behövs alltså ingen annan display än PC´n. Vet någon om det finns någon annan radar som utan speciellt interface jobbar med en PC. T.ex. Furuno, Garmin, Anritzu, Raytheon, o.s.v.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  radar og PC
  • #1   14. nov 2007 Det tror jeg ikke du skal regne med at finde da de fleste radare er lavet lige præcis til producentens display men mindre at man køber en interface som laver signalet om

Kommentér på:
radar og PC

Annonce