{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polermaskine
  • #1   17. dec 2007 Jeg ved ikke om Würth forhandler sådan noget - taler nemlig aldrig med sælgerne - men det vil jeg prøve engang

Den gamle bimmer trænger nemlig til en "fuld tur" med polering - og B-Lineren er aldrig poleret - så den skal have en tur til foråret Rolf - og uden det rigtige værktøj gider jeg ikke polere ;-(

• #2   17. dec 2007 Den skal jeg prøve - har altid brugt turtle produkter men kender ikke den du nævner - den skal prøves

• #3   17. dec 2007 Jeg har en Makita polermaskine, kan ikke lige modelnavn - men den er simpelthen bare kanon.

Kan kun anbefale den og så lidt forskellige skumfidusser alt efter hvor tiltrængt poleringen er.

Såfremt du er interesseret kan modelnavn findes!!

• #4   17. dec 2007 bilteam har en der minder om en vinkelsliber den er god kan ikke lige sende et link, men der står følgene om den: Polermaskine 1200 W
    Til polering af bil, båd eller campingvogn.Venstre- eller højremonteret sidegreb.Tilsluttes 230 V/50 Hz.Motoreffekt: 1200 W.Hastighed (ubelastet): 600-3000 rpm.Spindelgevind: M14.Polerhættens diameter: Ø 180 mm, velcrofæste.Spindellås.Spindelhus i metal og motorhus i slagfast plast.1,8 m ledning med stik.Længde: 425 mm.Vægt: 3,3 kg.

den virker, den er os uden det der excenter gøgl som ikke virker alligevel.

• #5   18. dec 2007 Ja, for at polere ordentlig, skal det være en vinkelsliber agtig maskine, der kører med lave omdrejninger. De der rystemaskiner man kan købe ved Harald skrald til ingen penge er ikke en pibe tobak værd.
    Det er som om at selve skiven står fast på gelcoaten, og så er det mand og maskine der ryster i stedet, sikke noget skrammel.

Jeg skulle polere en blå jolle for nogen tid siden, som var noget mat. Først blev rystemaskinen taget i brug, men blev straks kylet over højre skulder. Den kunne overhovedet ikke polere. Så jollen blev poleret med knofedt, det virkede.

• #6   18. dec 2007 Hej ENN, jeg bruger sådan en fætter og den er god

Makita 9227CB Polérmaskine 9227CB

Professionel slibe/polérmaskine til overflade-bearbejdning af lak, træ, metal og natursten.
    Optaget effekt 1.200 W. Konstantelektronik.
    Elektronisk omdrejningsforvalg med finind-
    stilling af omdrejningstallet 0 - 3.000 min-1
    i 6 trin. Skivediameter (med velcro) 180 mm.
    Vægt 3,0 kg.
    Optaget effekt
    Omdrejninger
    Skivediameter
    Vægt 1.200 W
    0 - 600 / 3.000 min-1
    180 mm Ø
    3,0 kg

Medleveret: sidegreb 152490-4, polérhætte 192629-7, velcrobagskive 743053-3

• #7   18. dec 2007 Esben ring til mig eller Gimse

• #8   18. dec 2007 Har sendt mail og PM

• #10   19. dec 2007 Lige været i garagen og kigge- min er også en Makita 9227 CB, den er bare super god!

• #11   19. dec 2007 Kiggede også på den fine Makita - og undersøgte så det tyske marked e-bay (og fik et tilbud fra Jan herinde fra)

Makitaen kan købes for 210 Euro i Tyskland og er en fin maskine - jeg blev dog på et par tyske forummer foreslået denne:

(link fjernet)

Det er et firma der ikke lever af andet end at sælge polermaskiner og polermidler - og prisen er lavere end Makitaèn - den er nok ikke helt samme standard - men det endte med sådan en - så må jeg se om den duer til noget når den engang ankommer

• #12   20. dec 2007 Den ser da fin ud og motoreffekten er den samme som på de andre så kan det vel gå helt galt men vi får vel en anmeldelse ?

• #13   20. dec 2007 Der kommer en anmeldelse så snart den er afprøvet - fik mail om at den i dag er afsendt - så mellem jul og nytår er den nok ankommet smiley

• #14   20. dec 2007 Vi tager da bare en polerdag sammen Rolf - det er også meget hyggeligere end at gøre det selv

• #15   20. dec 2007 Selvfølgeligt - jeg sender PM

Kommentér på:
Polermaskine

Annonce