{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.434 visninger | Oprettet:

BMW 190/220 marine motor {{forumTopicSubject}}

Go aften, jeg har et spørgsmål til jer derude smiley

Jeg har fået erhvervet mig en alle tiders lille speedbåd, den er oprindelig født med en BMW 190/220 motor, men da den gamle motor desværre har været vandskadet er den smidt ud af tidligere ejer, nu vil jeg høre jer om i ved hvor man netop kan købe sådan en motor ?

Jeg har drev og drivline, mangler "kun" motoren, og har et spørgsmål mere, ved i om en BMW e30 2,5 motor passer på ? Jeg har set et klip på youtube hvor en sejler med sådan en motor med det samme drev som jeg har smiley

Mange tak for hjælpen smiley

Billede er af motoren jeg søger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Help mounting blinds and shelves from IKEA 950 kr.
  • Vaskemaskine 770 kr.
  • Vaske vinduer 500 kr.
  • Maling udendørs 1.500 kr.
  • Slibning af gulv 5.000 kr.
  • Velfac terassedør binder og er utæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 190/220 marine motor
  • #1   2. maj 2016 Hej Rasmus

Nej E30 motoren passer ikke direkte. Så skal du lave en anden svinghjulskåbe.

Du skal ha fat i en "2000" motor. Fra en E21' model. Så er det plug and play.

Vh Nicolaj

• #2   2. maj 2016 Hej Nicolaj

Mange tak for den fine forklaring ang motor, båden bar desværre haft vand i sig, så ham den mand der købte den af år tilbage, han har smidt sæder osv ud, og motoren desværre, men jeg vil gerne have BMW i den igen, så fedt med det input, det må jeg undersøge nærmere smiley

• #3   3. maj 2016 Hejsa , har selv rodet lidt med bmw før i tiden. og jeg er ret sikker på at den motor du skal ha fat i er model M30 ( rækkesekser ) fra 70 erne. dem der blev mariniserede var 2,8 og 3,3 ltr. men dit største problem tror jeg bliver udstødning ( alu ) og ferskvandskøling , der skal du nok til Usa efter stumper.

• #4   3. maj 2016 Hej kaptajn

Dejligt med lidt info, det kan vel lade sig gøre ?

Min tanke er at finde en motor der passer, og så have et lukket system som på en bil, hvor der er blæser og køler til at køle motoren, jeg går ikke udfra st selve drevet skal have køling ?

Og ang udst vil jeg finde en der passer på motoren, og så få svejst den så den passer og kommer ud i et hul bag på smiley

• #5   15. jul 2016 hvordan går det med projektet ?

• #6   29. mar 2017 Hej jk

Det går godt, den er blevet slebet helt ned, og spartlet, den holder tørt i min garage, planen i år er at få traileren malet, og få Baden i en wrap smiley

Indenbords motor er droppet,
    Jeg på tænker en påhængsmotor i stedet smiley

Kommentér på:
BMW 190/220 marine motor

Annonce