{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.778 visninger | Oprettet:

Hvordan kobler jeg batteri til min påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt en suzuki dt 55 med elstart og powertrim fra Tyskland med tilhørende fjernstyring gas/gearskifter fra suzuki. Jeg har tilsluttet de to store tykke kabler fra fjernstyringen til motoren, som passer lige i de tilgængelige tilslutninger (se billede højre side af motor).

Sagen er den lidt pinlige, at jeg ikke ved, hvordan jeg får strøm fra batteriet til motoren. Jeg går ud fra at batteriets plus og minus skal kobles direkte til motoren (og ikke kobles til fjernstyringen, som der dog også udgår en del ledninger fra udover de som er koblet til motoren, men som jeg formoder er til instrumenter).

Jeg tænker, at det skal kobles på lige under starteren, hvor der er nogle kraftige ledninger? Der er vedhæftet billede af ledninger/tilslutninger ved starteren, samt af et tomt hul foran på motoren, hvor jeg tænker, at et evt. strømkabel kan gå igennem. Men sagen er den, at når jeg kigger på billeder af motoren på nettet eller på youtube videoer, ser det ikke ud som om, der er nogle ekstra kabler koblet på under starteren?

Kan nogen hjælpe mig, så jeg kan komme ud og sejle???


Kommentarer på:  Hvordan kobler jeg batteri til min påhængsmotor
Kommentér på:
Hvordan kobler jeg batteri til min påhængsmotor

Annonce