{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.231 visninger | Oprettet:

Olie eller ??? ved transducer {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop indkøbt et Faria Ekkolod med en transducer til montering indvendig i båden. Transduceren skal monteres i et medfølgende rør hvori der efterfølgende skal fyldes op med "mineral oil or propylene glycol"(på engelsk). Så er mit spørgsmål, hvad er mineralsk olie og det andet der???? og hvor kan jeg evt. købe det ???? Håber der er nogle der kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olie eller ??? ved transducer
  • #1   22. mar 2008 hmm jeg tror det er alm. motorolie, det andet er kølervæske

• #2   22. mar 2008 Mineralsk olie betyder blot, at det ikke må være klassificeret som skadeligt for havmiljøet. Det kan f.eks. være samme slags olie som bruges til nogle typer stævnrør.

• #3   23. mar 2008 tak for svarene, er det så forstået korrekt at jeg blot skal finde noget ganske almindeligt(gammeldags) motorolie, uden syntesisk indhold? for så tror jeg, jeg har noget stående fra en tidligere bil ?

• #4   23. mar 2008 Det er højst tænkeligt; Nu ved jeg ikke hvad der oræcis står på dunken, men hvis der eksempelvis står "Petroleum Based Oil" eller "Dino-oil", så er den ok. Oprindeligt fandtes kun mineralsk olie og det er også det der stadig skal bruges til at indkøre en almindelig motor, så hvis du har noget stående og det ikke er mærket syntetisk, så kan du sagtens bruge dét.

• #5   12. maj 2008 Det billigste du kan bruge er opvarkemidel.

Vi bruger det selv og det virker lige så godt som alt andet

Kommentér på:
Olie eller ??? ved transducer

Annonce