{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Tuning af Volvo Penta Tamd 31P 150hk
  • #1   8. aug 2016 den dyre skift dyser og sæt kompressor på .
    den billige skru pumpen op .


  • #3   9. aug 2016 Lad den være !

  • #4   9. aug 2016 Ok. Tænker også, at jeg må leve med den som den er. Kunne jo godt være der var en måde der ret nemt ku gi en HK-forøgelse.

  • #5   9. aug 2016 det er der også , den beskrev jeg i første indlæg smiley prøv at søg på google ,der ligger flere emner fra folk , der har gjort det.

  • #6   9. aug 2016 Det er ikke noget jeg selv skal rode i. Måske nogen kender til een som havde forstand på det og som kunne lave det. Det var mere i den retning jeg ville gå

  • #7   9. aug 2016 Lad den være.... man kan få hk ud af næsten alt, men det KAN have sin pris, så lad den være som den er, det er nok det bedste / billigste i længden....
    Man vil jo helst ikke ligge et sted og skal trækkes ind pga. at man vil have 10-15 hk mere ( som man nok ikke kan mærke alligevel ) og begynder at pille og rage med noget der virker.... kik på din propel istedet ...måske...


  • #8   9. aug 2016 Min målsætning med det her er at sejle lidt stærkere ved lave omdr. Som jeg forstår det vil det så bevirke at jeg tager af topfarten med mindre jeg får flere HK og så en støtter propel. Men tror ikke jeg skal Arb mere i at få flere HK. Så tænker at den propel jeg har skal afmonteres og "vrides" (er der nogen der kan har jeg ladet mig fortælle) lige nu sejler den mellem 5&6knob ved 1600/1700 omdr. Og ville gerne at den kunne sejle mellem 7&8knob ved 1600/1700 omdr. Og så kan jeg også godt leve med at det ville tage af topfarten, idet jeg aldrig sejler med Bundgas alligevel.

Kommentér på:
Tuning af Volvo Penta Tamd 31P 150hk

Annonce