{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.727 visninger | Oprettet:

øvøv Hvad Gør jeg????? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en 20 fods speedpåd med en volvopenta motor dvs. der står volvo penta på den for det er vist nok en Chevrolet v8 motor med 200 hk fra 89
Nå men på min aller første sejltur opdager jeg at den ikke kan tage mere end 2500 omdrejninger, den ryger kraftigt fra luftfiltret og sender olie neden ud:0(

Hvad gør jeg???? Køber jeg ny motor, hvis ja hvor?
Renoverer jeg den jeg har?
Skal/kan man få en ombytnings motor? hvis ja hvad har jeg så af sikkerhed for at den er i orden?
Kan jeg evt. smide en helt anden motor i?????

hvad siger i????


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øvøv Hvad Gør jeg?????
Kommentér på:
øvøv Hvad Gør jeg?????

Annonce