{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Michael H
Michael H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36

Ny motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige taget motoren op af min Bayliner 2355, for at skulle ordne motorrummet og til sidst for at male rummet. Til min overraskelse ser jeg at der er meget rust i bundkaret, skjolder hvor der kommer lidt olie ud af samt vandpumpen er næsten tæret op, starteren er der også rust i/på og selve motoren trænger til en omgang. Sidste år fik jeg skiftet riser og div.omkring dette. Motoren kører fint men jeg påtænker at købe en ny og importere dem fra usa, noget der hedder Michiganmotor. Er der nogen der har prøvet det eller kender nogen der har prøvet det uden problemer ? Motoren er en Mercruiser 5,7 l V8, vil gerne have en 5,7 l V8 mpi.
Ser frem til at nogen har et svar til mig, så jeg kan komme igang og få den i vandet.
mvh
MH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motor
  • #1   12. jun 2008 Hej Michael,

du kan også gå efter en 5.0'er mpi, samme antal hypper som din gamle.. smiley
    Ellers bør du tage en 350magnum og gerne en Horizon..
    Michael fra European Powerboat Supply har ofte brugte på lager..

• #2   12. jun 2008 Michigan motor er vist renoverede motorer så vidt jeg husker

De har et godt renome og en renoveret motor fra dem er som en ny

Dog skal du vide at man af og til kan finde helt nye motorer på www.ebay.com endda med startmotor manifolde etc - så kig lige der det ville jeg gøre hvis jeg skulle bruge en ny

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
    #3   13. jun 2008 Tak for jeres svar smiley

Jeg har renoveret min motor med nye dele fra E-basicpower i usa. De er hurtige til at levere og ingen problemer med varer de sender og prisen er helt ok.

Motoren skal monteres på tirsdag og glæder mig til at den skal i vandet smiley
    Jeg har sat billeder ind på min profil

MH

Kommentér på:
Ny motor

Annonce