{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.910 visninger | Oprettet:

Mega stramt styretøj {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 14 fods speedbåd med 115 HK på. Når båden ligger på land eller sejler i tomgang, kan jeg meget nemt dreje rettet - næsten kun med en finger. Men når der kommer lidt fart over feltet, så går styretøjet MEGET stramt. Jeg skal bruge begge hænder, og jeg er bange for at noget knækker - så stramt går det. Det er næsten lige stramt til begge sider. Som jeg husker det, så begyndte det efter jeg skiftede anoden og propellen. Det drejer sig om en ældre Mercury 115 HK. Nogen gode ideer???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega stramt styretøj
Kommentér på:
Mega stramt styretøj

Annonce