{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

Mercruiser 4.3 Køling {{forumTopicSubject}}

Synes ikke at Brian H skulle være alene med alle nybegynder spørgsmålene, så i onsdags erhvervede jeg mig en båd hvor jeg er novice, specielt omkring motoren smiley

Efter den første sejltur idag, skyllede jeg motoren igennem med ferskvand ca. 2 timer efter jeg havde hevet båden op af vandet. Havde købt mig en muffe hvor der kommer vand ind fra begge sider da jeg tænkte at sådan en V6ér sikkert ikke kun er tørstig efter benzin, men sikkert også efter kølevand. Og ganske rigtigt, der kom ikke en dråbe ud fra mufferne efter jeg starten motoren.

Undrede mig dog over at der kom mest kølevand ud fra bagbord side af drevet, dog uden at jeg ved om der skal komme vand ud i begge sider eller det var fordi at båden måske hælder lidt til den ene side.

Men da jeg så gik op i både og mærkede på, ja, ved ikke hvad de hedder, men der er en i hver side med 4 messingskruer og der er nogle rør der går bagud fastgjort med 4 spænd bånd (se billede) så var bagbord iskold og styrbord var lun så jeg sagtens kunne holde på den. Min første amatørtanke var om der overhovedet var gang i cylinderne i bagbord side, men da jeg kom ud igen en halv time efter jeg havde slukket for den, så var den lun. Og så tænker jeg at bagbord side må have haft ekstrem god køling, og styrbord hvor der heller ikke kom så meget vand ud fra måske ikke havde haft så god køling.

Ved ikke om det er mig der ser spøgelser, om det er normalt eller om jeg mærker det forkerte sted, men synes lige jeg ville spørge jer kompetente bådmennesker til råds.

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercruiser 4.3 Køling
Kommentér på:
Mercruiser 4.3 Køling

Annonce