{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.493 visninger | Oprettet:

Påhængsmotor og teleflex - styreudslag {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har et sæt brugt teleflex styring, som jeg vil have monteret på imn båd. Jeg har dog problemer med at motoren ikke drejer særlig meget.
Hvor stort et styreudslag bør påhængsmotoren have?
Min ser ikke ud til at kunne dreje mere end ca. 20 grader til hver side, er det nok?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påhængsmotor og teleflex - styreudslag
Kommentér på:
Påhængsmotor og teleflex - styreudslag

Annonce