{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  opbevaring af motor
  • #1   5. jul 2005 Nja... helt ikke. Det anbefales at montere den på et stativ. Men hvis du lægger den ned, så sørg for guds skyld at gearkassen niveau er under selve motoren, da der kan løbe vand op i indmaden og forsage rust.

    Jeg vil anbefale, at du sender den til en forhandler og fortæller ham at den skal opbevares. Alternativt kan du selv, ret nemt, selv give den en special opbevaringolie der hedder "Quicksilver Storage Seal". Start motoren og sprøjt det direkte ind i kaburatoren. Skru derefter tændrørerne af og gi den en god sjat til ved hver cylinder og "turn" motoren, altså gi den en tur med tændingsnøglen så cylinderne bevæger sig, men start den ikke! Så undgår du at de sætter sig i løbet af opbevaringsperioden.

    Sidstnævnte metode bør være nok, da der jo ikke er tale om vinteropbevaring... endnu.


  • #2   6. jul 2005 Nu må vi lige se hvor længe den skal stå regner ikke ret længe fordi har set en thundercraft 160 som jeg faktisk venter en opringning på..

    Så må vi se hvad han vil have for at skifte min motor over ellers må mig og nico selv klare sagen.

    Men hælder mest til at lade ham forhandlern gøre sjovet for mig må jeg indrømme...


  • #3   8. jul 2005 SÅ ER MOTOREN AF

    Og fuck det var hårdt men synes næsten jeg vil lade nico fortælle det hele selv hehe


  • #4   8. jul 2005 Har i for små arme, eller hva? smiley

    Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske alle en rigtig god sommerferie.

    Lillemor og bilen pakket, og vi kører nu en uges tid til Østrig for at besøge nogle bekendte.

    Håber at det gode vejr holder til jeg kommer hjem igen!

    Hygge!


Kommentér på:
opbevaring af motor

Annonce