{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Henrik A
Henrik A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Mercruiser 350 MAG EFI med problemmer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en ny båd med en Mercruiser 350 MAG EFI 5,7L, men der er lidt små fejl på

Når den har stået slukket i langtid 1 dags tid, så kan jeg ikke starte motoren, uden lige at hølde en snapse glas benz ned i hvert spjæld, så starten den og når den og efter følgende kan jeg slukke den og så tænde den normalt uden problemmer, den an stå 2 timer og jeg kan stadig tænde den, men 1 dags tid så vil den ikke starte uden lidt hælpe benz i spjældet.

Nå jeg giver den gas uden den står i gear tager den gasen næste fint, uden for mange mislyde eller udsæt. Men når man sejler og så giver meget hårdt gas, så er det som om den sætter ud (hakker lidt) og så kommer den, det er kun hvis man giver stille og roligt gas op igennem omdrejningerne at den kører fint. På toppen er det også som om at den lige mangler lidt. Har overvejet meget om den ikke for benzin hurtigt nok at pumpen ikke kan følge med, eller for den for lidt luft så den drukner??

Håber der er nogle der har lidt ideer eller evt. kan hjælpe med lidt fejlsøgning evt. udlæsning af EFI fejl eller evt. nogen der kender en Mercruiser mekanikker der kan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercruiser 350 MAG EFI med problemmer
  • #1   7. jun 2008 Hvis koldstarts funktionen bliver styret af en køler sensor der er defekt, slår den ikke til. tag stikket af til sensoren. prøv og start. hvis ikke så prøv at luse de to arme i stikket sammen, og prøv igen. starter den stadig ikke er den i hvert fald udelukket. det med omdr.? tændrør,tændkabler, pga den defekte sensor/koldstarts funktion, skidt i indsugningen, skidt i benzin filter, dårlige indsprøjtnings dyser, oma.

Kommentér på:
Mercruiser 350 MAG EFI med problemmer

Annonce