{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

mads j
mads j
Tilmeldt:
28. mar 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39

Styring på johnson motor? {{forumTopicSubject}}

Har en 15 Hk Johnson motor fra 1974, som jeg gerne ville have ratstyring på.. så er det der er mit spørgsmål.. hvordan sætter jeg gas'en til på motoren?.. og hvor kan jeg evt. få fat i de beslag der skal til både til gas men også til gear..?..

Mvh..
Mads

søger så MEGET hjælp som muligt.. er ved at tabe alt håret pga. jeg ikke kan finde ud af hva det er der skal gøres :S


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styring på johnson motor?
Kommentér på:
Styring på johnson motor?

Annonce