Nogen der kender det her sæt teleflex. {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er faldet over det her sæt teleflex som efter hvad jeg kan se er klar til at smide på båden.
http://marineparts24.dk/shop/product_info.php?products_id=40&osCsid=993f854b74a210bdd7bd06b927856477
Men er det klar til at montere på motoren ?
Vis det ikke er hvad skal jeg så have fat i for at montere det på min 15hk mercury 2-takter.
Jeg undre mig også over at der kun er et kabel, min motor går så stram at jeg tviler på den kan skubbes af sådan et spinkelt kabel.
Der kommer også næsten et 90graders buk på kabelet ved motoren da min båd er så smal kan kabelet holde til det ?
Jeg har tingt mig at trække kablet ned langs siden af båden og så kan jeg jo faktisk kun fastgøre kabelet på siden og så dreje kabelet ind mod motorbrønden. Hvor der ikke er noget at skrue i der er heller ikke mere en 70cm fra siden ind til mitten af motoren ?
Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, så jeg kan få det bestilt
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 28 Både: 3 Emner: 34 Svar: 855
jun 2007
Følger: 29 Følgere: 30 Både: 1 Emner: 12 Svar: 135
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 2 Emner: 19 Svar: 26
Nej der er ikke blevet lavet vindspejl endnu da.
Jagten går ind til oktober og jeg kan ikke alle tingende færdige inden. så det er blevet til et forårs projekt.
Forasten sa skrev jeg til marinepart24 jeg gav en kort beskrivelse at min båd og hvad jeg havde af bekymringer. og så satte han et sæt sammen til mig med gear/gas teleflex diverse kabler, montager ovs..
For under 3.000kr med fragt.
Jeg skrev til dem klokken 20:00 klokken 00:30 havde jeg en mail med ovenstående.
Det kalder jeg satme kundeservice det er ikke lige som nogen af de højrøvede marine forhandlere der ligger rundt omkring.
Nogen der kender det her sæt teleflex.