{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.170 visninger | Oprettet:

Frostsprængt motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en fiskejolle med styrehus. Den har en 2 cyl. saltvandskølet Bukh diesel motor. Båden ligger i vandet. Nu varsles der frost ned til minus 6 grader to dage i træk. Er det nødvendigt at vinterkonservere med kølervæske, eller vil havets temperatur holde det saltvand der er i motoren frostfrit. Motorrummet er rimeligt lydisoleret, så den isolering vil i noget omfang holde frosten ude. Er der nogen som har erfaringer med dette, som kan give et godt råd? Gætterier er også velkomne, men jeg kunne godt bruge råd fra folk, som har erfaringer med en frostsprængt motor og hvor lidt/meget frost der skal til, før det går galt.
Mvh. Mikael


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frostsprængt motor
Kommentér på:
Frostsprængt motor

Annonce