{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.091 visninger | Oprettet:

rep af skade {{forumTopicSubject}}

Halløj
Har tidligere forspurgt omkring skade på glasfiber/topcoat omkring klampen og har forhørt mig hos den lokale skibshandel hvad der skulle til.
De siger at det ikke er alvorligt men at det skal laves og at det er noget omstændigt med 2 komponent spartel og jeg skal komme efter dig.
Min forspørgsel lyder på en knald dygtig makker som kan udbedre denne skade i TOPKLASSE kvalitet eller om nogle kender en her omkring Fyn?
På forhånd tak. Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rep af skade
  • #2   10. aug 2008 Har med stor succes brugt "Plastic Padding"'s Glasfiberspartel. Det er 2 komponent men rigtig nemt at arbejde med. Og så hærder det hurtigt.

Mvh Dan

• Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 32
    #3   11. aug 2008 Smid lige et billed op af skaden.

• #4   11. aug 2008 Gelcoate er til forme og topcoate er til at smøre på hvis både har en skade og der fx repareret er støb Gelcoate er blødt og hærder ikke 100 % op medmindre det har været i en form osv

• #6   11. aug 2008 der var den jens det har du 100 % ret i synes bare ikke rigtig du havde skrevet det længer oppe og det er jo en vigtig ting ellers bliver det noget rigtig l*rt

• #7   11. aug 2008 Jeg har lagt et billed af skaden på min profil, tak for hjælpen indtil videre... smiley

• #9   11. aug 2008 det er ikke så svært igen men... men lidt tidskrævne man starter med at slippe området ned og gerene et par cm uden for området så skulle du gerne have et området hvor der ingen stjerner er og alt topcoateen er slippet væk så det er kort sagt rå galsfiber man kan gøre 2-3 ting

1 man maler et nyt lagtopcoate
    2 eller man kan lave et skridlag ved hjælp af topcoate hvor man blander sand i (mener bare det er vaske sand man plejer at bruge) og så smørre man det på, fx. så der kommer to inds felder i begge sidde både
    3 den har jeg ikke selv prøvet men det at bruge Gelcoate spartel som også står længer oppe i forumet

1. er klart den bedste men det er den sværreste fordi man skal ramme faven perkekt og topcoaten skal lægges meget nøjagtig eller bliver det ikke godt
    2 vil jeg bruger hvis jeg var dig fordi det er den beste måde fordi man behøvs ikke at være proff.... pga den der masse er meget nem at arbejde med og løber ikke nogen steder hvis der kommer for meget på
    -stor set idiotsikker-
    3 der må jeg melde pas.................. .-/

grunden til at de der stjerner er kommet er fordi Bayliner ikke er de bedste i glassen det vil sige at hvis I har spændt den fast til en badebro også den har gynget frem og tilbage så få glasset nogle ryk og derved opstår problemet eller der hvor stjernerne er kommet har glasset fået nogle hådre slag

der er rigtig mange firmaer der ikke laver den slags opgave for det kommer igen på et eller andet tidspunkt men om det er inde for en månedes tid eller 5 år det er svært at sige også selv om det et firma der har lavet det og hvis de endlig vil lave det så tar de også ved

MVH Christian

Kommentér på:
rep af skade

Annonce