2.091 visninger
|
Oprettet:
rep af skade {{forumTopicSubject}}
Halløj
Har tidligere forspurgt omkring skade på glasfiber/topcoat omkring klampen og har forhørt mig hos den lokale skibshandel hvad der skulle til.
De siger at det ikke er alvorligt men at det skal laves og at det er noget omstændigt med 2 komponent spartel og jeg skal komme efter dig.
Min forspørgsel lyder på en knald dygtig makker som kan udbedre denne skade i TOPKLASSE kvalitet eller om nogle kender en her omkring Fyn?
På forhånd tak. Martin
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 13 Både: 4 Emner: 13 Svar: 130
Mvh Dan
maj 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 32
sep 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Både: 8 Emner: 7 Svar: 192
sep 2007
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 52
sep 2007
1 man maler et nyt lagtopcoate
2 eller man kan lave et skridlag ved hjælp af topcoate hvor man blander sand i (mener bare det er vaske sand man plejer at bruge) og så smørre man det på, fx. så der kommer to inds felder i begge sidde både
3 den har jeg ikke selv prøvet men det at bruge Gelcoate spartel som også står længer oppe i forumet
1. er klart den bedste men det er den sværreste fordi man skal ramme faven perkekt og topcoaten skal lægges meget nøjagtig eller bliver det ikke godt
2 vil jeg bruger hvis jeg var dig fordi det er den beste måde fordi man behøvs ikke at være proff.... pga den der masse er meget nem at arbejde med og løber ikke nogen steder hvis der kommer for meget på
-stor set idiotsikker-
3 der må jeg melde pas.................. .-/
grunden til at de der stjerner er kommet er fordi Bayliner ikke er de bedste i glassen det vil sige at hvis I har spændt den fast til en badebro også den har gynget frem og tilbage så få glasset nogle ryk og derved opstår problemet eller der hvor stjernerne er kommet har glasset fået nogle hådre slag
der er rigtig mange firmaer der ikke laver den slags opgave for det kommer igen på et eller andet tidspunkt men om det er inde for en månedes tid eller 5 år det er svært at sige også selv om det et firma der har lavet det og hvis de endlig vil lave det så tar de også ved
MVH Christian
rep af skade