{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.418 visninger | Oprettet:

stig a
stig a
Tilmeldt:
30. aug 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

hjælp til opbygning af båd/vindspejl {{forumTopicSubject}}

hejsa ville gerne have lavet kanten på min båd lidt højere og ha satvindsejl, teleflexstyring og overdækket fronten... er der nogen der kan hjælpe med hvordan og hvorledes man evt gør? har en skitse man kan se her, med hvordan jeg havde regnet med det sku se ud http://i70.photobucket.com/albums/i113/Psylben/bdskitse3.jpg


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hjælp til opbygning af båd/vindspejl
  • #1   30. aug 2008 Det er sq et større projekt du er ved at springe op i !!!!

    Umiddelbart, skal du lave en negativ form, altså en form, hvor du skal støbe på indersiden af formen med glasfiber og forstærkninger af evt. vandfast krydsfinér...Det giver et meget pænere resultat, end hvis du støber på ydersiden og en form.

    Så du skal sætte dig ind i formbyg og i glasfiber...

    mht. fjernstyring, teleflex m.m. så er det ganske simpelt, du skal bare huske at klargøre fastmonteringen, i din overbygning eller som seperat pult.

    Dit vindspejl, kan du søge i forum, det har være oppe før, hvor jeg har beskrevet, hvordan jeg selv gjorde...

    Du skal nok være forberedt på dette vil tage tid...meget tid, og det er heller ikke billigt....

    Personligt, ville jeg nok sælge den, og købe et andet projekt, hvor der er ovenbygning på..


  • #2   30. aug 2008 Se evt. mit projekt...

    http://www.baadgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=353


  • stig a
    stig a Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   30. aug 2008 Jens S ja det må man sige det ser godt ud det du har fået lavet... kan du uddybe lidt med hvordan du har bygget det op? eller hvordan du ville forhøje kanten hele vejen rundt og laver den overbygning, uden selve vindspejlet... det har jeg tænkt mig at lave anderledes smiley

Kommentér på:
hjælp til opbygning af båd/vindspejl

Annonce