{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.029 visninger | Oprettet:

Rengøring af flader før skumvinyl {{forumTopicSubject}}

Hej med jer - Nogen der har erfaring med fremgangsmåden mht. opsætning af skumvinyl?

Jeg har hevet det gamle vinyl af siderne i og konstatere nu, at der stadig sidder et "støvet" lag fra denne. Så hvad gør man nu - skal det hele fjernes og evt. med hvilken kemi?

Eller skal man være ligeglad og bare give overfladen et godt lag lim og montere den nye vinyl direkte ovenpå?

Ser frem til at høre om jeres erfaringer.

Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af flader før skumvinyl
  • #1   17. apr 2017 Jeg ville fjerne alt. Sidder der lidt lim og skum tilbage kan det fjernes med citrus lim fjerner. Måske skal noget slibes væk. Et er sikkert. Alle de steder du lige springer over kan ses bagefter som små prikker/ lodrette "bjerge" og det er synd.

• #2   18. apr 2017 Hej Martin - citrus lim fjerner - kan du komme det nærmere? Er det hjemmerørt eller er det et produkt du køber? Har du evt. Et navn for det?
    Tak - Michael

• #3   18. apr 2017 Jeg har noget fra Kent. Det er en sprayflaske og til professionelt brug. Jeg vil tro en farvehandler har noget der kan bruges. Det virker langsommere end rensebenzin, men til gengæld kan man stadig huske sin egen fødselsdag bag efter smiley

Kommentér på:
Rengøring af flader før skumvinyl

Annonce