{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.406 visninger | Oprettet:

Polyesterlag eller topcoat {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er ved at være igennem glasfiberarbejdet inden i båden og skal nu til overfladerne. Jeg havde først tænkt at det jeg har lavet skulle have en gang topcoat på reparationerne og så skulle det hele have maling.

Jeg kom til at tænke på om man ikke bare kan give det er lag med lamineringspolyester istedet for topcoat, for at fylde de værste fordybninger nu hvor det alligevel skal males.

Mvh Jesper


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polyesterlag eller topcoat
Kommentér på:
Polyesterlag eller topcoat

Annonce