{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

kristoffer  P
kristoffer P
Tilmeldt:
25. feb 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

johnson 50 hp vro motorolie {{forumTopicSubject}}

hej mangler någet motor olie til min johnson med vro

har en masse texaco motex 2t-x semisyntetisk olie og jeg måske tænker der er okay men hved det ik

der står på olien / Semisyntetisk 2-takts motorolie udviklet på basis af en speciel askefri additivpakke, der
sikrer fremragende smøring ved høje temperaturer og store belastninger. De syntetiske
komponenter reducerer røgudviklingen i udstødningsgassen væsentligt. Olien kan ligeledes
anvendes i 2-takts motorer, såsom go-karts, roadracing, motorcykler, knallerter og
45- og 90 km/t scootere, buskryddere og motorsave. Kan anvendes både i motorer, der
benytter olieblandet benzin og i motorer med direkte olieindsprøjtning.
Specifikationer/godkendelser: API TC (Certificeret) • JASO FC/FD (Certificeret) • ISO-L-EGD (Certificeret)
• TISI (Performance level).


tænker det måske kunne bruges ? smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  johnson 50 hp vro motorolie
  • #1   15. maj 2017 Svaret er nej, da din påhængsmotor er vandkølet, og derfor skal bruge 2-taks olie som er mærket TC-W3.


  • #2   15. maj 2017 enig...din motor har noget lavere drift temp i forhold til luftkølede motore

  • #3   16. maj 2017 Lad være med at købe lav pris 2 takts olie, da jeg havde 2 takts fik jeg prøvet lidt af hvert, der kan være stor foreskel på røgudviklingen i de forskellige mærker...
    Da det kun er 2% olie du skal bruge i benzinen, så brug noget kvalitets olie.
    Men det er et religions spørgsmål smiley der er lige så mange meninger om det som der er olie, men endelig en olie der overholder TC-W3 til bådmotore, helt som Kim C og mekanikles skriver......
    ( jeg prøvet biltemas ! ! ! for satan den gav noget røg, så gik efter mecury / marinas istedet = minimal røg og lugt .... altså på MIN smiley )


  • #4   16. maj 2017 hvis du mangler så har jeg 60L motex 2 takt out bord olie stående som sælges da jeg er overgået til 4 takt

Kommentér på:
johnson 50 hp vro motorolie

Annonce