{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

max a
max a
Tilmeldt:
27. apr 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

montage af sæder. {{forumTopicSubject}}

købte mig en HELT smadret og gammel fletcher 14 fods. lagde ny bund i og nu skal jeg til at montere sæder. der er beslag med huller i.. mit spørgsmål går så på hvad skal jeg skrue dem fast med? er der nogle speciale skruer til at skrue ned i glasfiber de må jo ikk være for lange men skal stadigvæk også være brede og kunne holde til noget (der ligger 10mm krydsfiner under glasfiberen) .


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  montage af sæder.
  • #1   18. okt 2008 Jeg ved at der er en der har haft samme problem som dig.
    Jeg har nogle speciel bolte der evt. kan bruges.?
    De passer ned i et 10 mm hul, og kan 'foldes' ud og dernæst spændes fast med en kontra møtrik. Det eneste det afhænger af er der er hult nede under pladen.

    Kunne det evt. have interesse så skriv til mig.

    / Seb


  • #2   18. okt 2008 hej, sæt et fotoalbum ind, så vi kan se & følge med smiley

    Skal selv igang med en flecher projekt, og regner med at støbe beslagne til sæderne fast i bunden.


  • max a
    max a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   18. okt 2008 Seb --det lyder interressant med de der bolte der folder sig selv ud der er hult under pladen.

    Michael R-- Skal nok tage mig sammen og smide billeder op af båden en af dagende har desværre bare ikk taget så mange billeder under hele rep forløbet med har dog et før og efter. smiley


Kommentér på:
montage af sæder.

Annonce