{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.094 visninger | Oprettet:

Søvandsfilter med antihævert {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har mit søvandsfilter monteret et godt stykke over vandlinien, men ikke en antihævert monteret... Dette kunne jeg godt tænke mig.

Men så er det at jeg studser over, om man ikke bare kan købe en løs antihævert ventil som man kan montere i låget på søvandsfilteret?

Således at når pumpen ikke suger, så åbner ventilen?

Jeg overvejer endda om jeg ikke bare kan bore et 1mm hul i låget, hvilket ikke vil påvirke sugeevnen betydeligt. Min pumpe er i forvejen godt overdimensioneret.'
Så vil vandet løbe tilbage til vandlinieniveau når motoren er stoppet, og den vil suge luft gennem låget i stedet for hævert virkning...

Tager jeg fejl eller??

Jeg tænker dette, fordi at jeg ikke har plads til at lave en rigtig god løsning med en rigtig antihævert smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvandsfilter med antihævert
  • #2   1. jun 2017 Men alle de antihæverter jeg er faldet over skal sidde på tryk siden... Det har jeg ikke plads til smiley

Motor sidder lidt under og lidt over, men afgang på manifold er under vandlinie.

Jeg tror at jeg borer hul i låget og sætter en slange på en magnetventil som er lukket når motoren kører, og åben når den er slukket... så vil vandet løbe fra filteret smiley

Kommentér på:
Søvandsfilter med antihævert

Annonce