{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Nikolai M
Nikolai M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

HJÆLP TIL JETSKI (Kawasaki 440 cc.) {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen. . .

Jeg har lige fået fingerne i en Kawasak 440 cc. . Jeg har bøvlet lidt med at få den til at sejle ordenligt og jeg har lidt små problemer jeg håber i kan hjælpe med.

1. Den soder et tændrør til på ca. 5-8 liter benzin, jeg kører med 2 % olie. ? ? ?

2. Der er IKKE hul i skroget men alligevel tager den vand ind, er det kølesystemet der er utæt ? ?

TAK FOR HJÆLPEN ! ! !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL JETSKI (Kawasaki 440 cc.)
  • #1   17. aug 2005 Hvis der er en luge kan vandet sikkert komme ind der. Der må også være et sted hvor motoren suger luft, der kan vand også komme ind.

• #2   18. aug 2005 Ingen billeder ingen hjælp herfra smiley Så får lagt nogle ind.

• Nikolai M
    Nikolai M Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. aug 2005 Lars O skrev : det med tændrøret kan være den forkeret olie, og det har os nåede og sige med den blanding af luft og benz den får fra kaburatoren.. dit skrog kan måske have en lille utæt hed et eller andet sted hvor den er blevet fuget, hvis den bruger vand fra køler systemet ville du hurtigt op dage det hvis du holder øje med vandstanden i din væske beholder.

* Måske tager jeg fejl, men så vidt jeg ved er der ingen væske beholder på en jetski motor ! ! !

• #4   23. aug 2005 Det kan være Lars O mener om vandstanden i havet bliver mindre...........LOL

Men de gamle motorer har helt sikkert ikke nogle væskebeholder, kun benzin-væskebeholder......

Kommentér på:
HJÆLP TIL JETSKI (Kawasaki 440 cc.)

Annonce