{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

valg af fishfinder/ekkolod {{forumTopicSubject}}

hej BG

står og vil ha monteret et ekkolod på båden.

hvad skal man vælge. i pris klassen max 2000,-

har kikket lidt på disse 2 her:

https://www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=8908

https://www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=8907

er de noget værd. eller er det en helt 3 model jeg skal gå efter.

Kan godt lide ideen med gps i den. så man kan plotte evt gode fiske steder. smiley

vh
Peter


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  valg af fishfinder/ekkolod
  • #1   16. jun 2017 Jeg har haft den billige af dem og den virket fint til mit behov men det med du ka genme dine punkter det er bare et Hvidt kort den genner på det ikk søkort på nogen måde men en blank hvid skærm

  • #2   16. jun 2017 Ved godt ,det ikke er det du spør om , men var det mig ville jeg købe en minimum 5" skærm ..
    Det blir selvfølgelig en anelse dyrere ...3,5" skærm er ikke ret stor efter min mening. .


  • #3   16. jun 2017 1# Det er skam helt fint det bare er på et hvidt kort den gemmer punkterne. tror ikke jeg får det store behov for søkort i den båd jeg har pt.

    2# Der er ingen tvivl om at en 5" ville være lækkert. og har skam også kikker på dem. men prøver at holde prisen nede smiley


  • #4   17. jun 2017 Som Steen skriver, det er en meget lille skærm og tror også du vil blive mere tilfreds men en 5" ..... kik evt på brugt ! ved godt at der så måske ikke er garanti på, men der er rigtig mange der opgraderer til nyer og større skærme, så muligheden for et brugt instrument i god stand er til stede, og folk passer som hovedregel godt på deres udstyr.
    Bare mit synspunkt, håber du finder hvad du søger smiley


  • #5   17. jun 2017 kikker også på brugt marked. men syntes ikke der er det store udvalg for tiden smiley

    men har sidder og kikket lidt på garmin´s 5" og kan se der er lidt forskel på transducer. nogen der kan forklare kort forskellen på en downvü og clearvü og gerne fordele om ulemper.

    og skulle der være andre mærker der også er gode til de krav jeg har.



  • #6   17. jun 2017 har du tjekket på http://smaabaadsklub1.dk/ der er af og til noget til salg..



  • #7   17. jun 2017 #6

    Det side kendte jeg så ikke. Tak for link. den vil jeg kikke igennem også :):)


  • #8   17. jun 2017 det var så lidt.. smiley

  • #9   18. jun 2017 Op i min 5" skærm.
    Helst noget 7" men så koster det lidt mere.

    Kvaliteten af et ekkolod afspejler sig meget til prisen og hvad man får for pengene.
    Lige hvad det udstyr angår der hænger det godt sammen.
    Du kan ikke en en hat på en lille skærm og hvis det regner og gynger lidt.
    Så skal du havde det 20cm fra dine øjne i de små str smiley

    Jeg har noget lowrange ekkolod til at lægget et sted.
    Det må du gerne købe hvis du ønsker dette.
    Skriv en besked.


  • #10   19. jun 2017 Ellers er der også facebook gruppen, Køb salg bytte af både og bådudstyr, der er dagligt den slags til salg.

  • #11   19. jun 2017 valget blev til en garmin striker 5cv.

    så må der bare fanges lidt flere fisk for de ekstra penge 😁😁

    takker for hjælpen. og er da også sikker på at jeg helt sikkert vil blive mere glad for end 5" end de 3,5" smiley


Kommentér på:
valg af fishfinder/ekkolod

Annonce