{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Volvo Penta B20 drev - Skabelon {{forumTopicSubject}}

Hej - Jeg søger viden om hvor jeg finder en skabelon til hullet til z-drevet! Er der nogen der skulle have lidt informationer i den retning?
OG hvor jeg får den gummipakning der skal mellem skrog og drev - måske der skal en pakning båden inde og ude..?
Håber I kan hjælpe.
Michael


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Volvo Penta B20 drev - Skabelon
  • #2   26. jul 2017 Hej Preben - Ja, godt spørgsmål! Det kan vel være hvad som helst - drev og motor har siddet i en Glastron, hvilket også står på drevet... Men det hjælpe nok ikke noget! Men man kunne vel også bare lave sin egen skabelon - altså ud fra drevet.

    Men så mangler vi stadig pakningerne...


  • #3   26. jul 2017 Fik det her nummer af sælger - 2767672d Volvo Penta 270... Motor skulle være en B20'er - mon det hjælper?

  • bjarne m
    bjarne m Tilmeldt:
    aug 2007

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 55
    #5   26. jul 2017 som du selv skriver så hedder dit drev AQ 270 , men det er du måske allerede klar over. om det er med eller uden powertrim mener jeg ikke har noget at sige mht. monteringen. prøv at søge på volvo penta hjemmesiden , der kan man finde ud af meget

  • #6   27. jul 2017 Jeg arbejder videre med det, men det er sparsomt med oplysninger hos de forskellige producenter!
    Tak for det!


  • #7   30. jul 2017 Har kigget på det link der er delt ovenfor - men jeg kan ikke umiddelbart se, at de numre der er tilknyttet skitsen konferere med prislisten - er det mig der er helt lost?


Kommentér på:
Volvo Penta B20 drev - Skabelon

Annonce