Renovering af WITH {{forumTopicSubject}}
Hej..
Vi er ved at renoverer vores lille With som normalt ser sådan ud:
(link fjernet)
Vi har besluttet os for at renovere den idet den var gået hen og blevet rigtig dårlig....!!!!!!!
Derfor er vi nu begyndt at slibe den ned. Hvorefter den skal have lappet flere små huller og forstærkes bagi til vores Mariner 40 hk.
Jeg er dog i tvivl om hvilken type træ jeg bruge bagi. Træet skal være her:
(link fjernet)
Hvad skal jeg bruge af træ??
Desuden anbefaler mange Hempel 2 komponet osv.. findes der noget billigere, altså primer og derefter maling. Det skal gøres så billigt som muligt, da budgettet er meget lavt!
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 36
Ja, jeg vil afsluttet med glasfiber og polyester! , men mellem selve båden og den vandfaste plade skal der jo være en slags lim eller kan man bare bruge polyester til at lime med?
Når pladen er sat fast til dækker jeg pladen med glasfiber og polyester.. !
Jeg prøver at slibe så godt som overhovedet muligt og vælger nok som du siger topcoate.. Det har jeg brugt før og det holder godt!
Er topcoaten ikke for tyk til at sprøjtemale eller kan man fortynde det? Min bror har nemlig en sprøjtepistol, en til kompressor!
jun 2007
Okay! Ved ik lige hvor stor denne pistol er, men det finder jeg ud af i morgen..
Tak fordi du hjælper!
jun 2007
Desuden vil vi også smide en lægte i bunden på båden fra bagenden til fronten, i trykimprægneret træ og støbe den fast til bunden med glasfiber.. Glasfiberen binder vel fint til trykimprægneret træ ikke?
Renovering af WITH