{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Impellar
  • #2   11. mar 2009 kiker lige med og kunne også godt tænke mig og vide om de skal skiftes hvis der er fin og kraftig kølestråle??

  • #3   11. mar 2009 Spørgsmålet er næppe nødvendighed, men nærmere, hvad du vil have det bedst at sejle med.

    Jeg kontrollerer min impeller hvert andet år. Fejler den intet - det har indtil nu været tilfældet - så sejler jeg videre. På OMC drevet er udskiftning af impelleren overstået på få minutter - drevet skal ikke adskilles.

    Oplining af motoren er der mange der foretager hvert år incl. jeg selv - jeg afmonterer mit drev ifb. med vinteropbevaring, så oplining er nemt at gå til.

    Service og vedligeholdelse af drivlinien er meget forskellig fra bådejer til bådejer. Du skal gøre det du har det bedst med og samtidig tænke på, at drivlinien ikke skal svigte, når du/I er ude på vandet.


  • #4   12. mar 2009 tjek den hver år hvis den er fin så bare i med den igen det der med at kun tjekke hver 2-4år er noget skidt kender en hvor den gik i stykker pga at han kun tjekkede den hvert andet år det var en dyr omgang at få lavet bare lige for at spare 30min arbejde og 100-200kr

  • #5   13. mar 2009 Vi skifter vores hvert eneste år - uanset stand.

    Vi har altid en ekstra med ombord :o)


  • #6   13. mar 2009 Tak for nogle gode råd... Skifter den nok og 2 år eller 3år det er nok bedre at være safe than sorry.... tak.

Kommentér på:
Impellar

Annonce