{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.876 visninger | Oprettet:

Bundmaling på trailer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en nylig indkøbt glasfiberbåd på 20 fod på trailer, båden er købt som et håndværkertilbud så bunden skal males.. Hvordan gør man dette på en 20 fods båd, der står på en trailer? Man vil jo gerne have bunden i vejret så man kan arbejde .. samtidig, skal man slibe, prime, male , gel coat ? Eller er det kun nødvendigt at male?
På forhånd tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bundmaling på trailer
Kommentér på:
Bundmaling på trailer

Annonce