{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.683 visninger | Oprettet:

Garmin 420 kortplotter {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået monteret en garmin 420 kortplotter og har langt om længe fået et g2vision kort,men det vil ikke fungere,den viser kun det grove kort der er i masiknen oprindeligt,er der nogen herinde der har en ide hvad problemet kan værer eller hvad jeg gør forkert, begge dele er helt nye.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garmin 420 kortplotter
  • #1   25. apr 2009 tror du skal ind og sætte den op til det kort du har sat i . fortælle den du har sat det i og den skal køre på det . lige hvordan kan jeg ikke fortælle dig . kender ikke til garmin

• #2   26. apr 2009 har prøvet men kan ikke finde noget sted at man skal fortælle den at den skal kører på kortet,der står heller ikke noget i manualen,der må værer fejl på kortet.

• #3   26. apr 2009 ellers så prøv og ringe til garmin på dette nr +45 4810 5050

• #4   26. apr 2009 ja og jeg har også haft fat i garmin på telefonen,nu kører jeg ud til forhandleren , både med gpsèn og kortet så håber jeg at vi kan finde ud af problemet.
    Men jeg siger mange tak for forslagne til løsning af mit problem.

• #5   28. apr 2009 JUBIIIIIII. Vi fandt ud af problemet,jeg skulle bare have opdateret GPSèn og så var det problem løst,kørte til GARMIN i allerød og det tog 3 min at fikse det , nu kører alt som det skal .

• #6   28. apr 2009 En anden gang kan du selv opdatere din gps på garmin.dk
    det tager 5 min. du behøver ikke kabel, kun et tomt sd-kort smiley

• #7   5. maj 2009 Jess L
    Hvordan gør man det. Jeg har lige fået en Garmin 525s med samme prob. som Brian H

• #8   5. maj 2009 Du downloader filen på mygarmin.com lægger den ind på et tomt sd kort . sæt kortet i maskinen og tænd gpsen. det tager ikke lang tid smiley

• #9   1. jun 2009 Hvordan fungere de 420 og 520 m.m. kan man lægge en rute ind, så den fører mig sikker gennem fjorden (feks. Roskilde), altså tager højde for vanddybde og alarmere når jeg går ud en for ruten? Eller hvordan virker de? Spørger fordi at jeg er helt ny og ikke så glad for at sejle i feks. R-fjord..

• #10   1. jun 2009 har man et G2 vision kort kan man instille den til at planlægge ruten ,den tager hensyn til den dybde man har sat som minimum,men den vælger ikke altid den korteste rute.

Kommentér på:
Garmin 420 kortplotter

Annonce