{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

propel på mercury årg. 78 {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg ligger inde med en gl motor årg 78 på 70 hk
Kan det virkelig passe at den ikke kan trække en propel på 12p
vil ikke rigtig tage gassen
kan den have tabt så mange hk
har desværre ikke en omdrejnings tæller


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  propel på mercury årg. 78
  • #2   6. jun 2009 ved ikke hvad min båd er for en ligger billeder på siden i morgen så skal i se

  • #3   6. jun 2009 Jeg har en magen til, og den sejler da perfekt med en Propulse 4 bladet, 16" stigning, så tror det er din der har det mærkeligt

  • #5   7. jun 2009 ja selvfølgelig gør det det jens smiley

    det er kun på en lille 13 fods mustang ligende båd kan ikke helt finde ud af hvad det er for en båden
    hvad søren kan der være galt siden den ikke kan trække mere som om den slet ikke har nogle kræfter når der kommer en 12 er på


  • #6   7. jun 2009 nu spørger jeg måske dumt! men kan det have noget at gøre med tændrørerne at den ikke rigtig har nogle kræfter???

  • #8   7. jun 2009 hvordan stiller man en tænding på en motor ??

    prøver karburatoren i dag

    tak for hjælpen ind til videre

    syntes nemlig ikke det kunne passe at jeg har haft en 60 hk som var stærkere end denne den var trods alt kun 5 år nyere


  • #9   7. jun 2009 hej har lige fundet ud af at der ikke var noget gear olie på motoren
    hvor meget skade tror i der kan være sket og tror i måske det kan have haft noget at sige

    jeg købte motoren sidste år i juli ved en forhandler tror i man skal gå tilbage til ham og klage???


  • #11   7. jun 2009 ja den har kørt fint men der har aldrig været så godt træk i den som min gamle 60 er og den burde da være lige så stærk


  • #12   12. jun 2009 tak for de mange indslag til mit problem


Kommentér på:
propel på mercury årg. 78

Annonce